15 mar 2014

Z córkami rozmowy

Z Gigaganną (która właśnie zjadła ostatnią mandarynkę):

G: Kinki?
S: Nie ma już mandarynki, Giganno.
G: Kinki! Kinki!
S: Serio nie ma, zobacz. Podsadzę Cię i popatrz na koszyk z owocami - nie ma, widzisz?
G: ....
G: Kupić!


Z Dziobalindą (która oglądała Maszę i Niedźwiedzia):
Dz: Bo Masza to jest rozrabiaczka, tak jak ja!
S: To Ty jesteś rozrabiaczką? (oj jest! - przyp.red.)
Dz. No jestem!
S: A skąd wiesz o tym, że jesteś rozrabiaczką?
Dz. No widzę. Przecież nie jestem ślepa!

__________

(W ogóle to pewnie sporo mogłabym napisać ostatnio. O wybieraniu szkoły dla Dziobalindy. O rozmyślaniu nad odraczaniem obowiązku szkolnego. O tym, jak Giganna spuchła po szczepieniu. O tym, jak siedziałyśmy z Dziobalindą cztery godziny w kolejce na dyżurze pediatrycznym. O różnych rzeczach bym mogła, ale skisłam i stałam się tak nudna, że nie ma sensu pisać. No nic. Może odkisnę kiedyś. Oby.)

9 komentarzy:

  1. egoistycznie trzymam kciuki za odkiśnięcie, bo im więcej Ciebie do czytania, tym zawsze trochę lepiej na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Samprasarana: Niechże Cię uściskam :) Po takich słowach to w sumie wstyd nie odkisnąć ;)

      Usuń
  2. Odkiśnij!też mam dylemat edu.mam nadzieje że moja P i ja damy rade z ta szkołą.pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Pola: Dobra, wezmę się w garść :) A ze szkołą dacie radę. I my też damy radę. Nie takie rzeczy ludzie dają radę, to co my mamy nie dać ;)

      Usuń
  3. Ja też wzywam do opamiętania się, czyli do pisania! Nam będzie lepiej i Tobie się też poprawi. A tym, że jesteś nudna się nie przejmuj. Zawsze byłaś, a jakoś wciąż Cię chcemy czytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapomniałam dodać :-) Żebyś nie pomyślała, że to jakiś złośliwy komentarz. Ja naprawdę chcę, żebyś pisała o swoich nudach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Aprilis: Uśmiałam się serdecznie :D Dzięki! :)

      Usuń
  5. Pisz, proszę, bez Synafii internety słabe są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Natalijko: Dzięki za dobre słowo, ścisk, ścisk :)

      Usuń